• nybjtp

E Fa'afefea ona Faailoa Mea Eseese o Totini?

O totini e le mafai ona tuueseeseina mo lo tatou olaga, ma o le tele o totini eseese tatou te maua ai le tele o filifiliga.O se fa'amatalaga pu'upu'u lea i mea e fa'aoga mo totini.

Igoa ua selu ma le iuini ua fa'apolo

E mama uma i latou.O lo'o fa'aaogaina le fuga fuga e selu ai alava i se fa'agasologa o alava filo, ma toeitiiti lava 'ave'esea uma alava.Pe a faatusatusa i le vavae selu ma le vavae, o mea o loʻo i totonu o filo pupuu ma mea leaga e laʻititi, ma o filo e saʻo ma tutusa.E le gata i lea, o le vulu nailoni mo totini e mago lelei ma lamolemole le pito i luga, a'o le cotton ua malo e talatala, felanulanuai, ma le fasimea e le tutusa.

Nitrile Cotton

Acrylic o se alava fa'afefiloi mo totini.Ole mea e masani ona fa'aogaina ole cotton nitrile ole 30% fiber acrylic, 70% cotton, lagona atoatoa, ma sili atu ona fa'alavalava nai lo le cotton.E iai fo'i le galuega ole afu fuga ma le fa'amama.

LFENDJ

Cotton Mercerized

Mercerized cotton o le cotton ua togafitia e ala i le mercerizing.Ona o le alkali tetee o le cotton ma le acid resistance, pe a uma ona togafitia le filo cotton i se faʻatonuga o le sodium hydroxide solution, o le alava e faʻalauteleina i tua, ina ia faʻataʻamilomilo le koluse, mou atu le suiga masani, ma faʻaalia e le fiber se iila lautele silika.O le faʻalauteleina o loʻo faʻaleleia atili i se tulaga faʻapitoa e suia ai le totonugalemu o le fiber, e faʻaleleia ai le malosi o le alava, ma ia i ai le uiga o le afu o le afu o le cotton lava ia, lea e iai le lelei o le sili atu le susulu, sili atu le mafanafana lima. lagona ma fai si itiiti maanuminumi nai lo le uluai alava cotton.

Anufe silika

O le siliki ma le cotton e fa'afefiloi ina ia vaivai pe a pa'i i ai, sili atu le afu nai lo le cotton, ma sili atu i le elasticity pe a faatusatusa i le cotton.

fulufulu mamoe

O le fulufulu mamoe foi o se ituaiga alava masani masani.E taʻutaʻua mo lona faʻamauina lelei o le mafanafana.E masani lava ona faia i se polotini e le mafai ona solu.E lelei le elasticity, lagona atoatoa, malosi susū absorption, ma mafanafana lelei.Ma e le tetee i iniseti ina ia le faigofie ona pisia.O le iila e malu ma o le mea e vali ai e sili ona lelei.Talu ai o loʻo i ai se mea faʻapitoa faʻafefeteina, e masani lava ona manaʻomia le tuʻuina atu i le faʻaitiitia o togafitiga e faʻamautinoa ai le tele o le ie.O le fulufulu mamoe o se mea masani masani mo totini.E le talafeagai le fulufulu masani mo totini.

qdEczI

Lapiti Lapiti

O le alava e malu, malu, lelei i le mafanafana, lelei i le susū, ae maualalo le malosi.O le tele o ia mea e faʻafefiloi.Ole fua ole lauulu lapiti e tusa ma le 30%.

Laulu Nitrile

O filo akrilic ua faʻafefiloi ma le fulufulu mamoe, e iai sona aafiaga mafanafana ile fulufulu mamoe ma e sili atu ona faʻafefeteina nai lo fulufulu.Ae peitai e le mitiia le afu, ma e masani ona faaaoga i sitaili taumalulu.

Cotton lanu

O se cotton masani faʻatasi ma lanu faʻanatura ma le faʻafeiloaʻiga o le siosiomaga.Ona o lona lanu natura tulaga ese, e le manaʻomia togafitiga faʻamaʻi e pei o le lolomiina ma le valiina i le faagasologa o le gaosiga o le ie, ina ia vaivai le lanu, natura ma matagofie ma le susu susu ma le mafai.I le taimi lava e tasi, e aunoa ma se filogia i tagata ma le siosiomaga, o se mea fou fou mo laumei lanumeamata ma le soifua maloloina o le siʻosiʻomaga.

Polyester

O le polyester o se mea taua tele i le filo faʻapipiʻi ma o le igoa tau fefaʻatauaʻiga o fiber polyester i Saina.O le polyester e masani ona faʻaaogaina e faʻapipiʻi ai le fiber elastic.O le polyester e maualuga le malosi ma le ofuina, ma o le maanuminumi e sili atu nai lo alava uma, ma o le ie e lelei le faatumauina o foliga.Ona o le leai o ni vaega hydrophilic i le tuufaatasiga o le polyester, o le susu o le alava e laʻititi, ma o le susu e toe maua ai le 0.4% i lalo o tulaga masani.O le polyester o lo'o i ai se malosi malosi e tetee atu ai, lona lua ipolyacrylonitrile filaments nylon.

eIfkUI

Nailoni

O le nylon o se ituaiga o mea gaosiafilament nylon.E fa'aaogaina e fa'alavalava ai fa'ama'ifilament nylonpei o polyester.E fa'aaogaina fo'i e fai ma fa'avaa toso ma o nisi taimi e fai ma veli.E sili ona lelei le tete'e ma o le muamua ie masani filament nylon, ae e le mitiia afu ma vae manogi.Afai e faʻaaogaina mo le lalagaina, o le a le afaina ai le faʻatinoga o totini latou lava.O le abrasion resistance o le nylon e sili atu nai lo isi filo uma ma o se tasi foi o filaments nylon synthetic maualuga malosi.

Spandex

O le Spandex o se alava faʻamaʻi e faia i le polymer compound, o loʻo i ai se fausaga laina laina e sili atu i le 85% o le polyurethane.Ona o le lelei e le mafaatusalia e isi filo, e pei o le mamafa mama, malosi gau maualuga, elongation maualuga i le motusia, ma toe faaleleia elastic lelei, spandex filo ua faʻaaogaina lautele i fanua eseese.

Leica

Lycra elastic fiber totini e sili atu ona vavalalata ma lagona sili atu le mafanafana.Lycra elastic fiber o loʻo i ai se faʻalautele tulaga ese ma uiga toe faʻaaogaina, o lona uiga e mafai ona faʻaogaina le ituaiga totini e umi le fetaui ma le mafanafana.O totini o loʻo i ai Lycra elastic fiber e faʻaoga i vae ma o le gaioiga e matua leai lava se faʻalavelave.E le pei o le tele o spandex nylon vulu mo totini, Lycra ei ai se fausaga faʻapitoa faʻamaʻi ma lelei ductility ma toe faʻaleleia.E mafai ona fa'aoga mo le lalagaina po'o le lalagaina ina ia fetaui lelei le ofusa ma e le fa'afefeteina.

I le aotelega, o se folasaga puupuu i mea uma e mafai ona faʻaaogaina i le faiga o totini ma ou te faʻamoemoe e aoga mo oe.


Taimi meli: Mati-15-2023