• nybjtp

Ose Folasaga Puupuu ole PLA

E uiga i le PLA

PLA, ua lauiloa foi o le polylactic acid o se polymerized mai le poly lactic acid.Polylactic acid ei ai se biodegradability sili ona lelei, fetaui ma absorption, o se mea e le oona, non synthetic polymer material .lts raw material is polylactic acid, lea e masani ona maua mai le fermentation o masoa, e pei o com ma rc.E mafai foi ona maua mai le cellulose, lapisi umukuka poʻo otaota iʻa.

O le PLA o loʻo i ai le tele o mea mataʻutia, ma o oloa e faia mai ai e mafai ona faʻapalapala saʻo pe faʻafefeteina, lea e mafai ona fetaui ma manaʻoga o le atinaʻe gafataulimaina O le manino lelei ma le malosi, bio-compatibility ma le vevela-tetee o le PLA o mafuaʻaga autu ia. mo lona fa'aogaina lautele.

hpvEPC

e le gata i lea, o le PLA o loʻo i ai le vevela-plasticity ma e mafai ona faʻaaogaina i le tele o fanua, e pei o mea faʻapipiʻi, faʻatumu, ma isi mea.

Pe a faatusatusa i oloa suauu masani, o le taumafa malosi i le gaosiga o le polylactic acid e na o le 20% i le 50% o oloa gaosi oloa, ma o le carbon dioxide na gaosia e na o le 50% o oloa gaosi oloa. e faʻaitiitia ai faʻafitauli o le siosiomaga ma le malosi o le lalolagi.

EEPgxB

Tulaga o le PLA

1.Biodegradability

Pe a faatusatusa i palasitika masani, polylactic acid e mafai ona faʻaleagaina i CO2 ma H2O e microorganisms ma le malamalama.O mea e fa'aleagaina ai meaola e le oona ma e le afaina ma e le fa'aleagaina ai le si'osi'omaga.O le monomer mo le gaosia o le polylactic, lea e mafai ona faʻafefeteina e fualaʻau e pei o le araisa saito ma le suka beet poʻo mea tau faʻatoʻaga.O le polylactic acid o se mea fa'aola fa'aola ua fa'aaogaina lautele.

2. Bio-compatibility ma Absorb-gafatia

O le polylactic acid e mafai ona faʻafefeteina e le acid poʻo le enzyme e fausia ai le lactic acid i le tino o le tagata.I le avea ai o se metabolite o sela, o le polylactic acid e mafai ona faʻaogaina atili e enzymes i totonu o le tino, e maua ai CO2 ma H2O.O le mea lea, o le polylactic acid e le oona ma e le afaina i le tino o le tagata e le gata i lea e lelei le bio-compatibility ma le bio-absorb-ability, Polylactic acid ua faʻamaonia e le US Food and Drug Administration lea e mafai ona faʻaaogaina e avea o se bio-material mo le totoina i totonu. tagata.

QfphxI

3. Masini Fa'aletino

I le avea ai o se mea polymer thermoplastic, o le poly lactic acid o loʻo i ai le palasitika lelei ma le gaioiga faʻaletino, faʻatasi ai ma le maualuga o le liusuavai, elasticity lelei ma fetuutuunai, ma sili atu le malosi e fausia ai le vevela.Poly lactic acid mea e pei o polymer mea e pei o le polypropylene (PP), polystyrene (PS), ma le polypropylene ether resin (PPO), e mafai ona gaosia e ala i le extrusion, faaloaloa, ma tui tui.


Taimi meli: Oke-06-2022